.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تصویب آیین‌نامه بیمه نوسانات نرخ ارز/ رتبه‌بندی شرکت‌های بیمه
رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به تصویب آیین‌نامه بیمه نوسانات نرخ ارز از تدوین آیین‌نامه توانگری مالی، ارزیابی رضایت مشتریان و رتبه‌بندی شرکت‌های بیمه خبر داد
 تصویب آیین‌نامه بیمه نوسانات نرخ ارز/ رتبه‌بندی شرکت‌های بیمه

رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به تصویب آیین‌نامه بیمه نوسانات نرخ ارز از تدوین آیین‌نامه توانگری مالی، ارزیابی رضایت مشتریان و رتبه‌بندی شرکت‌های بیمه خبر داد.

سیدمحمد کریمی در نشست خبری  با اشاره به چهل‌ویکمین سالروز تاسیس بیمه مرکزی جمهوری اسلامی اظهار داشت: وظیفه این نهاد حمایت حقوق بیمه شدگان و نظارت بر فعالیت‌های شرکت‌های بیمه است.

رئیس کل بیمه مرکزی با بیان اینکه در حال حاضر 25 شرکت بیمه‌ای در کشور در حال فعالیت هستند، افزود: 18 شرکت از این تعداد در سرزمین اصلی و مناطق آزاد فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: سال گذشته 25 میلیون بیمه‌نامه با رقمی بالغ بر 9 هزار میلیارد تومان صادر شده که این رقم 45 درصد افزایش نسبت به سال قبل از آن را نشان می‌دهد.

کریمی با اشاره به رشد 37درصدی پرداخت خسارت، گفت: هفت میلیون پرونده خسارتی در سال 90 تشکیل شده که این رقم رو به  کاهش است.

رئیس کل بیمه مرکزی تصریح کرد: در سال گذشته بیمه‌های شخص ثالث بیشترین رشد تولید بیمه‌نامه را داشته و بعد از آن بیمه‌های درمان در رتبه دوم قرار دارد.

وی در تشریح اقدامات جدید بیمه مرکزی از تبیین آیین‌نامه بیمه‌های زندگی و توانگری مالی خبر داد.

وی اضافه کرد: حمایت از حقوق بیمه‌گذاران برای اولین بار در کشور تبیین شده و آماده ابلاغ به شرکت‌های بیمه‌گر است.

وی افزود: در این آیین‌نامه به شفافیت در صدور بیمه‌نامه، نحوه پرداخت خسارت، نحوه رسیدگی به شکایات و همچنین نظارت جدی‌تر بیمه مرکزی تاکید شده است.

رئیس کل بیمه مرکزی در بخش دیگری از اظهاراتش، گفت: آیین‌نامه بیمه نوسانات نرخ ارز در راستای حمایت از تولید در شورای عالی بیمه مصوب و تعرفه آن به صورت مشورتی به میزان حداکثر 3 درصد مابه‌التفاوت ریسک تثبیت شده است.

کریمی در خصوص بیمه‌ شخص ثالث موتورسیکلت‌ها گفت: در حال حاضر بیش از 10 میلیون موتورسیکلت در کشور در حال تردد است که تنها 2 میلیون از این میزان دارای بیمه‌نامه هستند.

وی در ادامه با اشاره به تخفیف 20 درصدی شرکت‌ها برای ارائه این بیمه‌نامه از دارندگان موتورسیکلت خواست هر چه سریع‌تر برای تهیه این پوشش بیمه‌ای اقدام کنند.

کریمی در خصوص اقدامات مهم بیمه مرکزی در سال جاری تدوین آیین‌نامه توانگری مالی، ارزیابی رضایت مشتریان و رتبه‌بندی شرکت‌های بیمه را اقدام مهم بیمه مرکزی در سال جاری دانست./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.186 seconds.